Суббота, 26.09.2020, 02:24
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Великоозерянський НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ"

Меню сайту
Правова допомога
Новини партнерів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 107
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Природознавство та біологія

11.03.2020- 15.03.2020рр

1.6 клас. Папороті. Хвощі. Плауни. Опрацювати параграф 43 (задання 1-4) міні-проект "Як утворився торф і камяне вугілля?"

2. 7 клас. Поведінка тварин, методи її вивччення . Вроджена і набута поведінка. Опрацювати параграф 42 (завдання 1-5).  Презентація: наукові дослідження Конрада Лоренца (створити)

3. 9 клас. Основи еволюційної філогенії та систематики. Основні групи організмів: бактерії, археї, еукаріоти. Опрацювати 45, 46 (завдання 1-6)

4. 10 клас. Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування. Опрацювати параграф 38,39 (завдання 1-4)

5. 11 клас. Антропічний вплив на атмосферу. наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона. Опрацювати параграф 43 (завдання (1-5)

5клас ПРИРОДОЗНАВСТВО

13. 03 Організм і його властивості. Клітинна будова організму. Опрацювати §33 стор. 142 – 146 Виконати завдання 1- 6 на стор 146

16.03 Рослини і тварини. Опрацювати §34 стор. 147 – 151. Виконати завдання 1-5 на стор 151. Завд 5 письмово.

20.03 Гриби і бактерії. Опрацювати §35 стор. 152 – 156 Виконати завдання 1-8 на стор 156. Завд 6, 8 письмово.

30. 03 Отруйні рослини, тварини, гриби. Опрацювати §36, стор. 156 – 159. Виконати завдання 1-5 стор. 159.

03.04 Чинники середовища життя на планеті Земля Опрацювати §38, стор 162-166. Виконати завдання 1-6 стор 166.

60. 04 Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. Опрацювати §39, стор. 167 – 171. Виконати завдання 1-6 стор. 171

6 клас  

16.03. 20р. Голонасінні. Опрацювати параграф 44 ( тести, завд. 1-4)

20.03.20р. Покритонасінні. Опрацювати параграф 45 (тести, завд. 1-6) Лабораторне дослідження : Будова папоротей 

30.03.20р. Екологічні групи рослин. життєві форми рослин. Опрацювати параграф 46 ( тести, завд 1-4)

03.04.20р. Рослинні угрупування. опрацювати параграф 47 (тести, завдання параграфа)

7 клас

16.03.20р. Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин. Опрацювати параграф 43. (завд. 1-6, тести)

20.03. 20р. Форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна, репродуктивна, територіальна. Опрацювати параграф 44 (завд. 1-4) Лабораторне дослідження: спостереження за поведінкою тварин.

30.03.20р. Соціальна поведінка тварин. Типи угрупувань тварин за К. Лоренцом. ієрархія в групі. Опрацювати параграф 45 (тести, завд 1-3)

03.04.20р. Визначення форм поведінки тварин (за відеоматеріалами або описом)

 

8 клас 

10.03 Загальна характеристика сенсорних систем організму людини. Опрацювати § 41, ст. 194-197. Виконати завдання рубрики «Перевірте та застосуйте здобуті знання» ст. 197

16. 03 Зорова сенсорна система людини. Опрацювати §42, ст. 197 – 201. Виконати завдання рубрики «Перевірте та застосуйте здобуті знання» ст.. 201. Лабораторне дослідження с. 200 - виконати і оформити письмово результати.

17. 03 Особливості функціонування ока. Опрацювати §43, ст.. 202 – 207. Виконати завдання рубрики «Перевірте та застосуйте здобуті знання» ст.. 207. Лабораторне дослідження ст. 207 – виконати і оформити письмово результати.

30. 03 Слухова сенсорна система Опрацювати §44, ст. 207- 212. . Виконати завдання рубрики «Перевірте та застосуйте здобуті знання» ст.. 212. Лабораторне дослідження ст. 211 – виконати і оформити письмово результати.

31. 03 Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю. Опрацювати § 45, ст212 – 216 Виконати завдання рубрики «Перевірте та застосуйте здобуті знання» ст.. 216.

06. 04 Сенсорні системи нюху та смаку, рецепторів внутрішніх органів. Опрацювати §46, ст.. 216 – 220. Виконати завдання рубрики «Перевірте та застосуйте здобуті знання» ст.. 220

07. 04.Підготувати навчальний проект на тему «Порушення роботи сенсорних систем»

9 клас

16.03.20р. Огляд основних еукаріотичних таксонів. Опрацювати параграф 46 (завд. 1-6)

18.03.20р. Неклітинні форми життя: віруси. Опрацювати параграф 47 (завд. 1,2,4,6)

30.03.20р. Екосистема. Різноманітність екосистем. Опрацювати параграф 48 (завд 1,2,6, тести)

01. 04.20р Харчові звязки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах. Опрацювати параграф 49 (тести, завд 1,4,5)

10 клас

16.03.20р. Сучасні завдання медичної генетика. Медико-генетичне консультування та його організація. Опрацювати параграф 40, 41 (тести, завд. 1-4)

Проект: Генотерапія та її перспективи.

17.03.20р Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їх причини. Опрацювати параграф 42,43 ( тести, завд. 1,2,6)

30. 03.20р. Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини. Опрацювати параграф 43 (тести, завд. 1-3)

11 клас

17.03.20р Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів, принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм. Опрацювати параграф 44 ( тести, завд 1-3)

18.03.20р. Основні джерела антропічного забруднення грунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони грунтів. Опрацювати параграф 45 (тести, завд 1-6)

30.03.20р. Антропічний вплив на біорізномаїття. проблеми акліматизації та реакліматизації видів. збереження біорізномаїття як необхідна умова стабіності біосфери. Опрацювати параграф 46 (тести, завд 1,3)

31.03.20р. Екологіна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди. Опрацювати параграф 47 (тести, завд 1-6) 


 

Пошук
Новини
Календар
«  Сентябрь 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
МОН
РОІППО
Освіта Рівненщини
Відділ освіти
Методкабінет
Блог вчителя
Форма входу