Меню сайту
Правова допомога
Новини партнерів
![]() Наше опитування
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Природознавство та біологія11.03.2020- 15.03.2020рр 1.6 клас. Папороті. Хвощі. Плауни. Опрацювати параграф 43 (задання 1-4) міні-проект "Як утворився торф і камяне вугілля?" 2. 7 клас. Поведінка тварин, методи її вивччення . Вроджена і набута поведінка. Опрацювати параграф 42 (завдання 1-5). Презентація: наукові дослідження Конрада Лоренца (створити) 3. 9 клас. Основи еволюційної філогенії та систематики. Основні групи організмів: бактерії, археї, еукаріоти. Опрацювати 45, 46 (завдання 1-6) 4. 10 клас. Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування. Опрацювати параграф 38,39 (завдання 1-4) 5. 11 клас. Антропічний вплив на атмосферу. наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона. Опрацювати параграф 43 (завдання (1-5) 5клас ПРИРОДОЗНАВСТВО 13. 03 Організм і його властивості. Клітинна будова організму. Опрацювати §33 стор. 142 – 146 Виконати завдання 1- 6 на стор 146 16.03 Рослини і тварини. Опрацювати §34 стор. 147 – 151. Виконати завдання 1-5 на стор 151. Завд 5 письмово. 20.03 Гриби і бактерії. Опрацювати §35 стор. 152 – 156 Виконати завдання 1-8 на стор 156. Завд 6, 8 письмово. 30. 03 Отруйні рослини, тварини, гриби. Опрацювати §36, стор. 156 – 159. Виконати завдання 1-5 стор. 159. 03.04 Чинники середовища життя на планеті Земля Опрацювати §38, стор 162-166. Виконати завдання 1-6 стор 166. 60. 04 Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. Опрацювати §39, стор. 167 – 171. Виконати завдання 1-6 стор. 171 6 клас 16.03. 20р. Голонасінні. Опрацювати параграф 44 ( тести, завд. 1-4) 20.03.20р. Покритонасінні. Опрацювати параграф 45 (тести, завд. 1-6) Лабораторне дослідження : Будова папоротей 30.03.20р. Екологічні групи рослин. життєві форми рослин. Опрацювати параграф 46 ( тести, завд 1-4) 03.04.20р. Рослинні угрупування. опрацювати параграф 47 (тести, завдання параграфа) 7 клас 16.03.20р. Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин. Опрацювати параграф 43. (завд. 1-6, тести) 20.03. 20р. Форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна, репродуктивна, територіальна. Опрацювати параграф 44 (завд. 1-4) Лабораторне дослідження: спостереження за поведінкою тварин. 30.03.20р. Соціальна поведінка тварин. Типи угрупувань тварин за К. Лоренцом. ієрархія в групі. Опрацювати параграф 45 (тести, завд 1-3) 03.04.20р. Визначення форм поведінки тварин (за відеоматеріалами або описом)
8 клас 10.03 Загальна характеристика сенсорних систем організму людини. Опрацювати § 41, ст. 194-197. Виконати завдання рубрики «Перевірте та застосуйте здобуті знання» ст. 197 16. 03 Зорова сенсорна система людини. Опрацювати §42, ст. 197 – 201. Виконати завдання рубрики «Перевірте та застосуйте здобуті знання» ст.. 201. Лабораторне дослідження с. 200 - виконати і оформити письмово результати. 17. 03 Особливості функціонування ока. Опрацювати §43, ст.. 202 – 207. Виконати завдання рубрики «Перевірте та застосуйте здобуті знання» ст.. 207. Лабораторне дослідження ст. 207 – виконати і оформити письмово результати. 30. 03 Слухова сенсорна система Опрацювати §44, ст. 207- 212. . Виконати завдання рубрики «Перевірте та застосуйте здобуті знання» ст.. 212. Лабораторне дослідження ст. 211 – виконати і оформити письмово результати. 31. 03 Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю. Опрацювати § 45, ст212 – 216 Виконати завдання рубрики «Перевірте та застосуйте здобуті знання» ст.. 216. 06. 04 Сенсорні системи нюху та смаку, рецепторів внутрішніх органів. Опрацювати §46, ст.. 216 – 220. Виконати завдання рубрики «Перевірте та застосуйте здобуті знання» ст.. 220 07. 04.Підготувати навчальний проект на тему «Порушення роботи сенсорних систем» 9 клас 16.03.20р. Огляд основних еукаріотичних таксонів. Опрацювати параграф 46 (завд. 1-6) 18.03.20р. Неклітинні форми життя: віруси. Опрацювати параграф 47 (завд. 1,2,4,6) 30.03.20р. Екосистема. Різноманітність екосистем. Опрацювати параграф 48 (завд 1,2,6, тести) 01. 04.20р Харчові звязки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах. Опрацювати параграф 49 (тести, завд 1,4,5) 10 клас 16.03.20р. Сучасні завдання медичної генетика. Медико-генетичне консультування та його організація. Опрацювати параграф 40, 41 (тести, завд. 1-4) Проект: Генотерапія та її перспективи. 17.03.20р Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їх причини. Опрацювати параграф 42,43 ( тести, завд. 1,2,6) 30. 03.20р. Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини. Опрацювати параграф 43 (тести, завд. 1-3) 11 клас 17.03.20р Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів, принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм. Опрацювати параграф 44 ( тести, завд 1-3) 18.03.20р. Основні джерела антропічного забруднення грунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони грунтів. Опрацювати параграф 45 (тести, завд 1-6) 30.03.20р. Антропічний вплив на біорізномаїття. проблеми акліматизації та реакліматизації видів. збереження біорізномаїття як необхідна умова стабіності біосфери. Опрацювати параграф 46 (тести, завд 1,3) 31.03.20р. Екологіна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди. Опрацювати параграф 47 (тести, завд 1-6)
|
Пошук
Новини
Календар
Архів записів
МОН
РОІППО
Освіта Рівненщини
Відділ освіти
Методкабінет
Блог вчителя
|